#1 Skrevet Oktober 17, 2012 Antakeligvis er dysene mine slitt og siden det koster en arm å få dette fikset hos Audi tenker jeg å høre om noen vet noen spesielle verksted hvor jeg kan forhøre meg om overhaling av dysene. Dette er den berømte V6 2.5 TDI, AFB.. Så har noen gode tips til verksted på Sør/Østlandet, alternativt Nord-Danmark så kom gjerne med disse 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 17, 2012 Bare å finne et Borsch elektrodieselverksted. Noen jeg kommer på i farta med godt rykte: Oppgård elektrodiesel, Sørensen & Balchen (gamle Jahre Motor dieselverkstedet som er kjøpt opp), Fyksen på Lillehammer, Siden du har AFB så kan du jo vurdere å kjøpe deg Fratelli Bosio PP683 dysespisser, skal være bedre kvalitet enn orginale, gir litt mer diesel og koster mindre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 17, 2012 hmm.. Hvor får man kjøpt disse? Er det en kurant jobb å skifte eller bør det settes til verksted? Er ikke mekaniker.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 18, 2012 I følge http://www.boschcarservice.no/ så har du følgende Bosch Diesel Service verksted i Kristiansand: Sangvik Service AS Rigetjønnveien 22B 4626 Kristiansand S Telefon:38 10 70 20 Telefaks:38 02 78 10 De skryter selv av å være et spesialverksted for diesel, så du behøver nok ikke reise så langt: Sangvik Service As har salg og reparasjoner av dieselpumper og dyser med både mekanisk og elektronisk regulering til bil, båt, transport, anlegg og industri etc. Byttepumpe eller byttedyser kan leveres dersom reparasjon ikke er lønnsomt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...