#1 Skrevet Mai 2, 2005 Da var endelig sommarfelgene mine også kommet på.. Ble lei av de gammle felgene, og med dårlig student økonomi ble enste alternativ å lakke dem hvite. Mere senk kommer snart 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 2, 2005 Slenger på et før og ett etter bilde til også, siden jeg var så godt i gang 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 2, 2005 ble bra detta! Er heller ikke så altfor mange i vacn som har hvite felger! Ble pent, og blir penere da bilen kommer ned mot jorda. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 4, 2005 Bilen kledde de hvite felgene der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 15, 2005 Blei ganske bra da der Lars Martin 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 16, 2005 Kva dimm er det du har? Er ute etter noko liknande til min polo stv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 16, 2005 195 - 45 - 15 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...