#1 Skrevet Oktober 18, 2012 (endret) Selger et sett med Duemila 8x18" ET35, boltsirkel er 5x112. Som man kan se på bildene, så er det noen riper og skraper her og der, men det skal ikke være kast i dem. Alle dekk er dårlige, og må byttes. Dette er noe jeg fikk med når jeg kjøpte bilen, så jeg har aldri brukt dem selv. Kan hentes på Rygge i Østfold, evt leveres i nærområdet etter avtale. Kom med bud! Kan eventuelt byttes mot 17" felger som er egnet til vinterbruk på S4 B5. PM eller SMS på 98634354 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 18, 2012 Pris? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 18, 2012 En tusenlapp så får du dem i dag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 30, 2013 Bump! Har fremdeles disse til salgs:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 30, 2013 Sender du ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...