#1 Skrevet Oktober 18, 2012 Har fått en sånn irriterende piping når jeg svinger til høyre, piper og blinker 2-3 ganger før den gir seg. Og i det siste har den også oppstått når jeg har bremsa hardt, noen som har formening på hva dry kan være? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 18, 2012 utslitte klosser, evt slitasjevarsler som ikke helt er på nett lengre (denne sitter i klossen og starter og gi signal når kretsen sluttes) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 18, 2012 Ledning til bremseklossen som begynner å bli slitt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 18, 2012 For lavt bremsevæskenivå i beholderen kanskje? Da vil den varsle når væska skvulper frem og tilbake. Ellers som nevnt over. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 18, 2012 Ved slitte klosser vil også væske nivå i beholderen bli mindre. Da vil du få denne tendense som han over også nevner... Er nok ikke noe værre enn det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 18, 2012 Skal sjekke alt dette ovenfor når jeg bytter dekk imårn, takk for tipsene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...