Anbefalte innlegg

1.500,- kom med bud

 

amerikansk loock

 

602353_10151238012850516_1108114496_n.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Disse er vel ikke med xenon nærlys eller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei! Depo facelift med org pærer

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kan gi deg 1200,- inc frakt om de passer rett på uten adapter av noe slag.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan ikke garantere deg for at dem passer rett på! jeg veit ikke om det er en tulling som har vert å gjort om på lyssystemet du har på bilen din og jeg måtte også styre for å få det til..kontaktene går ikke rett over.. det er slike stikker bak på de lokkene som er der man skifter pærer.. 1250 inkl frakt.. frakta koster 244

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan ikke garantere deg for at dem passer rett på! jeg veit ikke om det er en tulling som har vert å gjort om på lyssystemet du har på bilen din og jeg måtte også styre for å få det til..kontaktene går ikke rett over.. det er slike stikker bak på de lokkene som er der man skifter pærer.. 1250 inkl frakt.. frakta koster 244

 

Jeg har desverre veldig lite peil på a4 da jeg stortsett bare har hatt opel, men det jeg vet er at jeg har innebygd tåkelykt i hovedlyskasteren min. Om din passer plugg en play må jeg da eventuelt undersøke. Kan du ta bilde av baksiden av lykta og kontakten så kan jeg se om det er likt. Vet folk har snakket om en ombyggnings modul mellom lykta og kontakta inn til bilen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har desverre veldig lite peil på a4 da jeg stortsett bare har hatt opel, men det jeg vet er at jeg har innebygd tåkelykt i hovedlyskasteren min. Om din passer plugg en play må jeg da eventuelt undersøke. Kan du ta bilde av baksiden av lykta og kontakten så kan jeg se om det er likt. Vet folk har snakket om en ombyggnings modul mellom lykta og kontakta inn til bilen

 

 

kan ta bilde vettu;) ja må nok ha noe modul eller kople å herje selv.. synst navnet ditt var kjent! omc? er der å jeg..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men tror ikke jeg har den runde stikket der, jeg har kontakten som passer rett inn i den lykta, skal undersøke nærmere.

 

du har nok den runde tror jeg:)

hmm, er det ikke slik firkanta h4 duppeditt du har der det er kabelsko på bilde???

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.