#1 Skrevet Oktober 18, 2012 (endret) 1.500,- kom med bud amerikansk loock 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 2, 2012 Disse er vel ikke med xenon nærlys eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 2, 2012 Nei! Depo facelift med org pærer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 4, 2012 interessert i denne? må såfall ha 2000kr i mellom http://forum.vacn.no/showthread.php?247774-Integrert-dvd-spiller-til-Touran-Golf-5-Tiguan-amp-Passat-3c-selges! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 4, 2012 passer jo ikke til a4.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 4, 2012 Jeg kan gi deg 1200,- inc frakt om de passer rett på uten adapter av noe slag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 4, 2012 kan ikke garantere deg for at dem passer rett på! jeg veit ikke om det er en tulling som har vert å gjort om på lyssystemet du har på bilen din og jeg måtte også styre for å få det til..kontaktene går ikke rett over.. det er slike stikker bak på de lokkene som er der man skifter pærer.. 1250 inkl frakt.. frakta koster 244 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 4, 2012 kan ikke garantere deg for at dem passer rett på! jeg veit ikke om det er en tulling som har vert å gjort om på lyssystemet du har på bilen din og jeg måtte også styre for å få det til..kontaktene går ikke rett over.. det er slike stikker bak på de lokkene som er der man skifter pærer.. 1250 inkl frakt.. frakta koster 244 Jeg har desverre veldig lite peil på a4 da jeg stortsett bare har hatt opel, men det jeg vet er at jeg har innebygd tåkelykt i hovedlyskasteren min. Om din passer plugg en play må jeg da eventuelt undersøke. Kan du ta bilde av baksiden av lykta og kontakten så kan jeg se om det er likt. Vet folk har snakket om en ombyggnings modul mellom lykta og kontakta inn til bilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 4, 2012 Jeg har desverre veldig lite peil på a4 da jeg stortsett bare har hatt opel, men det jeg vet er at jeg har innebygd tåkelykt i hovedlyskasteren min. Om din passer plugg en play må jeg da eventuelt undersøke. Kan du ta bilde av baksiden av lykta og kontakten så kan jeg se om det er likt. Vet folk har snakket om en ombyggnings modul mellom lykta og kontakta inn til bilen kan ta bilde vettu;) ja må nok ha noe modul eller kople å herje selv.. synst navnet ditt var kjent! omc? er der å jeg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 4, 2012 http://i66.photobucket.com/albums/h280/mordi87/DSC00064.jpg slik ser det ut slik som jeg gjorde det! brukte kabelsko inn på den stikken på lyktene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 4, 2012 http://i66.photobucket.com/albums/h280/mordi87/DSC00064.jpg slik ser det ut slik som jeg gjorde det! brukte kabelsko inn på den stikken på lyktene. Men tror ikke jeg har den runde stikket der, jeg har kontakten som passer rett inn i den lykta, skal undersøke nærmere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet November 4, 2012 Men tror ikke jeg har den runde stikket der, jeg har kontakten som passer rett inn i den lykta, skal undersøke nærmere. du har nok den runde tror jeg:) hmm, er det ikke slik firkanta h4 duppeditt du har der det er kabelsko på bilde??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet November 7, 2012 solgt! kan fjernes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...