Montering av Tåkelys VW Touran 2005- Hvor ligger kontrollmodulen (J519)?

Anbefalte innlegg

Hei,

Netopp kjøpt meg Touran uten tåkelys. Hvordan er det og ettermontere dette?

Ser en får kjøpt tåkelys + grill deksela til en OK pris - Men det eg lurte på er om det ligger opplagt ledningsnett til tåkelys? Eller om eg trenger å kjøpe et ledningsnett i tilegg? He også lagt merke til att lysbryteren min har kun mulighet for å trekkes ut engang for å få på tåkelys bak. Regner med eg må bytte denne også?

 

På forhand takk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men det eg lurte på er om det ligger opplagt ledningsnett til tåkelys? Eller om eg trenger å kjøpe et ledningsnett i tilegg? He også lagt merke til att lysbryteren min har kun mulighet for å trekkes ut engang for å få på tåkelys bak. Regner med eg må bytte denne også?

 

I følge skjemaet er ledningene trukket fram til det utstyret som er montert (mao. ikke til tåkelysene).

 

Du får kjøpt rep.ledninger (0.5m ledning med påmontert stift i begge ender), plugger og pakninger hos Møller så det lar seg gjøre å ettermontere dette så sant kontrollmodulen (J519) støtter funksjonen. I tillegg er det nok en programmeringsjobb med VCDS.

 

Send meg en PM med epostadresse så er skjemaene på vei.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres bra ut ! VCDS er på vei fra USA so kan få sjekket opp om kontrollmodulen min støtter funksjonen.

Men eg må vell bytte ut lysbryteren min også ?

PM sendt :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei igjen - Noen som vet hvor denne kontrollmodulen (J519) ligger?

Har mulighet og kjøpe et sett med grøftelys fra en bil som har det originalt, men trenger også denne modulen som støtter den funksjonen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

J519 er rett over sikringene under rattet ©. Stor modul som er slidet inn horisontalt. Har 3 store plugger på underside (bak sikringsboksen).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.