Anbefalte innlegg

aeb selges, nytt register, går meget fint. km 220.000 ifølge spedometer mener jeg å huske. mer info kommer. kasse,hjerne med chip kan følge med mot et tilegg

 

må plukkes ut av bil men det kan gå raskt!

 

8.500 bud

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

aner ikke pris. må heises ut også først. står på nordmøre. 1996 mod 1,8t avant.

 

kom med bud så får vi se..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ca pris med girkasse og hjerne?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

aner ikke:/ aeb motorene ligger vel på mellom 5 og 10++etter hvilken stand! skal få lagt til mer info og bilder etterhvert, samt at motor må senkes ut!

 

har renska bunnpanna, brukt 5-40 castrol, byttet oljefilter, ca 250km om jeg husker rett, rensa oljetilførselen, rensa sila, register med tilhørende deler er byttet av erfaren verksmester, bilen går veldig fint forruten gåent viftelager som jeg har liggende nytt.

ren og pen motor foruten lekker av og til litt fra tappepluggen i bunnpanne.

 

chippen har jeg jo nettop kjøpt og det kosta meg jo litt også, pluss at hjernen i seg selv er verdt en slant.. vanskelig å sette noen pris men kan tenke på det mens jeg får motoren ut..

 

evt kom med bud så får vi se.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tenk ut en pris for komplett motor og girkasse uten hjerne da :) Har 1,8t aeb fra før, men den har gått så langt :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tenk ut en pris for komplett motor og girkasse uten hjerne da :) Har 1,8t aeb fra før, men den har gått så langt :P

 

aha;) skal prøve å tenke på det;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.