#1 Skrevet Oktober 19, 2012 Hei. Som dere ser så har jeg planer angående en 6trins fra 2.7 turbo til en 2.2 Noen som har erfaring angående bytte? Fikk lite svar fra hansen "Kassen FRA 2.7 er bolt on. Forskjellen er giroverføringen. Den har 2 stag istedenfor 1 som s2/rs2 har. Men det passer med litt justering. Har du delene fra s2/rs2 så skal de passe rett over på 2.7 kassen" Noen som vet hva "litt justering" betyr? Planlegger bytte snarest, men ble litt i tvil nå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 20, 2012 Har ikke du også 2 stag på C4'en din? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 20, 2012 Hvis du har den gamle kassen din så er det vell bare å flytte over delene som mangler på 2,7 ? Hvis ikke så er jeg usikker på hva du må gjøre.. - - - Updated - - - Har ikke du også 2 stag på C4'en din? Er to stag på S4 C4 ja. Er vell samme som på 2,5TDI vell ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 22, 2012 Hei, har ikke åpnet endå så vet ikke om eg har singel eller dobbelstag. Så blir spennende det Satser på kassebytte i helgen om fingeren klarer det. Gir en status på det snarest 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 22, 2012 Er ingen tvil om at du har to stag Bytta kasse i min s4 til rs2 kasse. Da måtte jeg bytte over lokket til ryggelysbryteren. På den sitter det et feste til det ene staget. Tror ikke det var noe mer enn det, men er litt usikker. Det ser du fort når du har ute begge kassene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...