Noen som har koblingsskjema til Sharan?

Anbefalte innlegg

En kollega får ikke lys i baklyktene på sin 2001 Sharan, og det kommer ifølge han ikke strøm til lyktene.

Har noen koblingsskjema til dette?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for den, men har noen det liggende? Er jo kjip vettu :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjapt tips! Sjekket sikringer? Parklys? Har den ikke parklys foran heller er det antakelig sikringene som er defekt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han har sjekket sikringer, ja.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Virker parkeringslys foran da ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Aner ikke, har ikke sett på bilen... Han ringte bare å spurte om jeg hadde tilgang på koblingsskjema...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det oppleves sikkert som et dumt spørsmål, men har du/dere forsøkt Google? Jeg finner flere koblingsskjema der, og for å være grei så skal jeg linke til dem her.

1995-2000: http://www.google.no/url?sa=t&rct=j&q=sharan+wiring+diagram&source=web&cd=1&cad=rja&ved=0CCAQFjAA&url=http%3A%2F%2Fwww.elektroda.pl%2Frtvforum%2Fdownload.php%3Fid%3D455918&ei=fV-EUIuRBqr44QTakoHACg&usg=AFQjCNF5K_0nPNu-D2ITKn71UCBUMX4XDg

Alternativt kan kompisen din punge ut 300 kroner og kjøpe en Haynes Manual, så er koblingsskjema også inkludert der. Uansett hvilken løsning han går for, så tror jeg ikke et koblingsskjema hjelper ham så mye. Personlig ville jeg først og fremst begynt med en måleapparat og sjekket spenningen, hvis den er OK, ville jeg sjekket jordingen til baklysene.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for den.

Joda, jeg har googlet, men fant faktisk ingenting....

Han har en bror som er elektriker som har sett på bilen, det var han som ba om koblingsskjema, jeg er helt enig i at det har lite for seg ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.