#1 Skrevet Oktober 19, 2012 (endret) Ubrukt turbo selges, ny i eske! Precision 5557 Billet Ball Bearing 4" innsug med antisurge 2,5" ut fra kompressor T3 flens på eksosturbin V-band eksos a/r 0.63 9'900,-kr ferdig prutet! Dette er meget bra pris. Helt identisk med avbildet turbo. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 19, 2012 Hvor mye er denne god for i en 2,2 20VT 5'er? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 19, 2012 Det vites ikke fra min side, men den er ratet til 535 på generellt grunnlag iallefall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 19, 2012 Da blir den for liten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 20, 2012 Rettelse: Etter litt research på nett ser det ut til at denne skal klare 570 med dette kompressorhjulet. Fortsatt fo liten? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 8, 2013 Er prisen mindre nå eller? Hvis den går for litt mindre så tar jeg den antagli. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 9, 2013 7500,- ink frakt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 9, 2013 Da er den solgt hvis jeg får den for det. ;p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 9, 2013 Da er den solgt hvis jeg får den for det. ;p Haha, Var jo liksom et bud til Jan fra meg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 9, 2013 Skjønte det. men da er jeg å veldig intresert for rundt den summmen. hehe.. For da byr jeg 8500 ink frakt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 10, 2013 når vil denne starte å lade på en 2.2 20vT? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Januar 11, 2013 Nå er dette som et firmasalg og betrakte så det er vel egntlig ikke en budrunde. Det er allerede gitt 1000kr i VACN rabatt på allerede nedsatt pris. Veil. pris på denne er 14000,- og tilsvarende med glidelager ligger på 9400,- så her får man en kulelagerturbo til glidelagerpris. Jeg sender deg uansett en melding Mads Dahlen, så får du gi beskjed om du ombestemmer deg Jim. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Januar 11, 2013 når vil denne starte å lade på en 2.2 20vT? Det tør jeg ikke gi noe eksakt svar på da det er avhengig av så mye annet som fuel, porting, grenrør osv. Det jeg kan si er at du vil ikke finne noen turbo i denne prisklassen som spooler raskere eller kommer tidligere om du skal ha noe som likner på samme efekt som denne er konstruert for. Årsakene til dette ligger i specs på turbokonstruksjonen med lett billett kompressorhjul, kulelager og ar verdi som er egnet for kjapp spool. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...