#1 Skrevet Oktober 19, 2012 God kveld Fikk opp en feilmelding, og høyre lys slukket seg.. "Right dipped headlight/main beam headlight" og bilde av en pære med kryss over. Vist jeg svitsjer av lyset, og på igjen lyser det en stund, så lokker det seg Dette er Bi Xenon på en Audi A4 2008(B8), og bilen har gått 76.000km Håper virkelig dette bare er pæren, og ikke tenderen.. Noen som har noe erfaring eller vet hva det kan vere? Ha en fortsatt god helg:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 20, 2012 Dra på møller, burde jo Være garanti om bilen er norskkjøpt. Er nok pæren:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 20, 2012 Er ikke det litt rart den lyser en liten stund igjen om jeg skrur av og på lyset da? Redd det er tenderen.. Ja skal prøve meg på garantien! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 20, 2012 Garantien er vel gått ut, men reklamasjonen holder fortsatt. Uansett ikke et problem for det heter vel noe sånn som om ting som ryker som egentlig skal holde mye lengre. Tror nok Møller fikser 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 20, 2012 Pæren koster 1300 på Møller, og har 5år/100' km garanti, forutsatt norsk bil. Byttet nettopp på vår 2009 modell på garanti, som fikk samme feilen etter 93' km. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 21, 2012 Så dere tror det er pæren og ikke tenderen? Ja får vel ta en tur på møller.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 21, 2012 Interessert i å høre utfallet av det her, har fått opp samme melding på min! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 21, 2012 Jeg har hørt Møller si de gir 3 år/100' km ift. xenonpærer etc. Jeg fikk derimot byttet begge pærene på min -02 Passat da den var 4 år (ca 85-90' km). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 25, 2012 Har time på møller i dag, tror dette gjekk på garantien 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 25, 2012 Gikk det på garanti? Og hva var feil, pæren eller tenneren? Håper ikke de er veldig firkantet på det i så tilfelle, min rundet 100k km for 2 uker siden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 25, 2012 Pære og tenner er en enhet på D3S pærer.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Oktober 28, 2012 Fekk det på garantien ja Var bare pæren som var gåen heldigvis !! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...