#1 Skrevet Oktober 20, 2012 Karroseriet skal brukes til ombygging, men alt av deler selges. motor,bakdiff og girkasse er allerede solgt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 20, 2012 Fungerer speedometeret bra? Tenkte om det har displayet i midten og det ikke er noe piksel feil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 20, 2012 Har du delenr på abs styreenhet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 22, 2012 Skjermer foran? Fargekode? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 25, 2012 Skjermer solgt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 25, 2012 Hvor sitter Abs styreenheten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 25, 2012 Instrument solgt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 26, 2012 Hvor sitter Abs styreenheten Sitter på ABS enheten i motorrommet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 26, 2012 8e0 614 111 T 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 2, 2012 Xenon lykter til salgs? Trenger venstre fremme, da min tar inn fukt. Mvh Fredrik Chan Baukop 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 9, 2012 Hei. Jeg har sendt deg et par pm som du ikkje har besvart. Vennligst ta kontakt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet November 11, 2012 Send meg kontonummeret du på thorewe@gmail.com klarer ikke finne noe ny fin rollon , har bare en mørke blå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet November 12, 2012 Send meg kontonummeret du på thorewe@gmail.com klarer ikke finne noe ny fin rollon , har bare en mørke blå Hei. Jeg har sendt deg PM med informasjon. Kan sende deg e-post etter jobb om det er ønskelig, jeg har ikke tilgang til min private e-post konto via jobb. Mvh Frode Rabben 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet November 23, 2012 har lykt til deg nå, helt strøken med pærer 2000 kr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet November 23, 2012 har lykt til deg nå, helt strøken med pærer 2000 kr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...