#1 Skrevet Oktober 20, 2012 Som topic, hiv ut biler og film Vet jeg venter på en film 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 20, 2012 Gleder meg! :-D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 20, 2012 Fant ut ka det store smellet var Bakre potte tok helg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 20, 2012 Ettertenning på gang? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 20, 2012 Ettertenning på gang? Hørtes sånn ut ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 20, 2012 Her kommer noen bilder: Dagen begynte med en god halvtimes venting på videre transport. Det fremgår av klokken at det var skammelig tidlig på en lørdag. Transporten er for øvrig den røde bilen. Gjengen samlet seg på Trengereid for kolonnekjøring mot Voss: Og endelig var vi på vei: Nesten fremme på Voss her, men la gå! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 20, 2012 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 20, 2012 Så var vi på plass på Voss, og nødvendige forberedelser og justeringer ble foretatt: Ole-Jørgen kjeftet på de fremmøtte for uvettig grisekjøring på forhånd, sånn at alle ble behandlet likt:p Resten av bildene kommer etterhvert, dere får smøre dere med tålmodighet:nana: Jeg sovnet nettopp på tastaturet her... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 20, 2012 Noen ganger så må kameramannen ofre seg litt for å få de gode klippene, men dette føler jeg var med overlegg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 20, 2012 Timet og tilrettelagt Helmax 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 21, 2012 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Oktober 21, 2012 Her er noen fra meg. Har ikke redigert noe på disse... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Oktober 21, 2012 (endret) Også denne da [video=youtube_share;h7DVu4cIeRE] 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Oktober 21, 2012 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Oktober 22, 2012 Lance: Kan jeg "låne" et bilde av bilen min? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Oktober 23, 2012 Selvfølgelig, Ole-Jørgen Det kommer flere seinere i kveld! Bare husk å nevne opphavet Det gjelder dere andre også, er bare å ta til seg bildene!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Oktober 23, 2012 Her kommer et SOLID bilderas For de som lurer har jeg fremdeles over åtte hundre bilder igjen jeg isje har gått igjennom:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Oktober 23, 2012 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Oktober 23, 2012 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Oktober 23, 2012 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Oktober 23, 2012 Kjekt å se at Passaten endelig gikk sidelengs Og fremdeles kommer det flere bilder i morgen eller torsdag!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Oktober 23, 2012 Kanonbra bilder Andreas! Får virkelig frem stemningen. Og Truls, den røde sedanen din er helt nydelig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Oktober 23, 2012 Kanonbra bilder Andreas!Får virkelig frem stemningen. Og Truls, den røde sedanen din er helt nydelig. Takk for det! Er ikke så værst din heller;) Andreas: Rått! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Oktober 23, 2012 Karer, med minimal innsats så vil bilder og tekst fra denne tråden bli en super artikkel på nettsidene våre. Hvem påtar seg oppdraget? Andreas? Ta kontakt pr PM til meg eller Finn Kristian K Husk at det er en FORUTSETNING for støtten at dere får til akkurat det i løpet av kort tid, hvis ikke blir det null støtte neste gang. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Oktober 23, 2012 Karer, med minimal innsats så vil bilder og tekst fra denne tråden bli en super artikkel på nettsidene våre. Hvem påtar seg oppdraget? Andreas? Jeg har allerede sendt noen ord til Finn, og gitt han tillatelse til å plukke det han lyster og makter av bilder jeg legger ut her Null stress! Odd Erik og Truls: takk skal dere ha! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...