#26 Skrevet Oktober 23, 2012 Harde bud Ikke glem meg neste gang Andreas 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Oktober 23, 2012 Harde bud Ikke glem meg neste gang Andreas Hehe jeg har masse på lur fremdeles 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Oktober 23, 2012 Ser utrolig morro ut Legg ut mer film 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Oktober 23, 2012 Var det noen andre som filmet og? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Oktober 24, 2012 Bra du fikser Andreas Du er en meget kjekk resurs å ha Raa'en filmet endel også, men han er på reisejobb til Rotterdam. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Oktober 24, 2012 Nytt bilderas: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Oktober 24, 2012 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Oktober 24, 2012 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Oktober 24, 2012 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Oktober 24, 2012 Det var alt for denne gang, men fremdeles har jeg bilder jeg isje har gått igjennom!! Håper isje dere går lei av alle bildene:o 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Oktober 24, 2012 Blir ikke lei nei, kanonbra. Bra kjørebilder du får til og, tror forresten jeg passerte deg ved mongstad i dag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Oktober 24, 2012 Hehe takk skal du ha ...tror forresten jeg passerte deg ved mongstad i dag. Det kan nok stemme ganske bra, holder på med et hus ute på Fonnes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet Oktober 25, 2012 Det ligger en artikkel om treffet på klubbens hovedside Og det kommer et nytt bilderas i morgen, siste innspurt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet Oktober 25, 2012 En liten bit til: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet Oktober 26, 2012 Det ligger en artikkel om treffet på klubbens hovedside Og det kommer et nytt bilderas i morgen, siste innspurt! Hmmm... " og en Golf MK4 4motion som faktisk dro til skogs en tur, men klarte å komme seg på banen igjen ved egen hjelp. Til og med uten å få kosmetiske eller mekaniske skader!" Kan dette være undertegnedes MK4?? Hadde du billedserien av den turen? Meget flotte bilder du har lagt ut til nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet Oktober 26, 2012 Takk for det, Christer Kan dette være undertegnedes MK4?? Hadde du billedserien av den turen? Det medfører i aller høyeste grad riktighet, hehe!! De kommer i løpet av helgen håper jeg, har en HEFTIG ladning med bilder på gang her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet Oktober 28, 2012 Håper isje dere går lei av alle bildene:o Her har du fått me deg masse fine bilder! kjør på. kjekt og sjå igjennom. Likte detta Av: Odd-viftereim hehe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet Oktober 28, 2012 Dynamoreim* 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet Oktober 28, 2012 Nå er det bare å tjore seg fast i stolene her, for nå kommer de siste bildene mine fra Voss: vinke : Og det er en hel del bilder: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet Oktober 28, 2012 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet Oktober 28, 2012 LIKER !!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#47 Skrevet Oktober 28, 2012 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#48 Skrevet Oktober 28, 2012 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#49 Skrevet Oktober 28, 2012 Christer, her kommer bildeserien du etterlyste: smil : At det der gikk så bra som det gjorde, det skjønner jeg isje!! Og så, ved et trylleslag der det magiske ordet var 4MOTION: Liker uttrykket ditt her : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#50 Skrevet Oktober 28, 2012 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...