#51 Skrevet Oktober 28, 2012 Fantastiske bilder Steike meg, hadde jo hjulløft og greier Er overrasket selv. Kjente det gikk litt kaldt nedover ryggen på meg nå ja... Godt jeg ikke såg det der oppe Hadde ikke blitt mye mer kjøring på meg da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#52 Skrevet Oktober 28, 2012 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#53 Skrevet Oktober 28, 2012 Dynamoreim på tur: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#54 Skrevet Oktober 28, 2012 Liker uttrykket ditt her : Kan si med en gang at det der er ikke ett "jeg er glad" smil... Det er mer ett hva i h...... , tror jeg må sjekke trusen - smil... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#55 Skrevet Oktober 28, 2012 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#56 Skrevet Oktober 28, 2012 Omtrent her var det vel at Ole-Jørgen siktet seg inn på han stakkaren med kamera i yttersvingen: Før han gikk til angrep: Hehehe: smil : Husk at jeg advarte deg, Christian!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#57 Skrevet Oktober 28, 2012 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#58 Skrevet Oktober 28, 2012 Dette bildet føler jeg oppsummerer glattkjøringstreffet ganske så bra: Thumbs up Det var det jeg hadde å by på av bilder fra treffet, håper folket er fornøyde Jeg gleder meg allerede til neste gang vi skal til Voss!! Og det er bare å ta til seg det en lyster av bilder, og legge ut der en føler for det! Bare prøv å huske på å nevne fotografen:o 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#59 Skrevet Oktober 28, 2012 Utrolig kule bilder Christian ble våt gitt Hahahaha!!! Hadde du bilde av da jeg parkerte i yttersvingen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#60 Skrevet Oktober 28, 2012 Takk for det Hadde du bilde av da jeg parkerte i yttersvingen? Nei, dessverre.....jeg tror angsten for at du var på vei til å ødelegge bilen var større enn fotograferingslysten de sekundene der Jeg skal heller ha lim på avtrekkeren neste gang 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#61 Skrevet Oktober 28, 2012 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#62 Skrevet Oktober 29, 2012 Utrolig kule bilder Christian ble våt gitt Hahahaha!!! Hadde du bilde av da jeg parkerte i yttersvingen? Jeg har det på film bare fra en litt dårlig vinkel. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#63 Skrevet Oktober 29, 2012 Kanonstilige bilder Manglet ikke på satsingen ser det ut som 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...