#1 Skrevet Oktober 21, 2012 (endret) Det er mørkt rundt de 3 varmeapparat-rattene i Golfen. Skrudde opp for å titte, men kan ikke se at det sitter noen pære noe sted. Er den integrert i "reguleringsboksen"? Og det samme med askebeger-belysningen? Ikke egen pære der heller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 21, 2012 Da har jeg tittet litt mer og funnet ut at hvis man tar en det grå dekselet bak på reguleringsboksen så sitter det en w5/1.2W der. Og samme pære til lysringen rundt sigarett-tenneren. Men askebegeret fant jeg ikke ut av. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 21, 2012 Dra ut den knappen som du justerer viftetrinnene med, napp den ut med en tang. Inni der knappen sitter er det en 1,2w pære, denne er lettest og ta ut med en avklipt spylervæske slange som du treer innpå pæra og napper den ut, så gjør du motsatt når du skal ha i den nye (bare sett pæra så vidt inn på slangen) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 21, 2012 Jeg endte opp med å ta den bakfra (ved å ta av grått deksel bak reguleringsboksen), siden jeg uansett hadde rammen med aksebeger etc ute for å bytte de to andre pærene (over askebegeret og ringen rundt sigarettenneren). Fikk det til til slutt. Alle pærer er w5 1.2W. Uansett takk for tips! (kan se for meg at det bare funker hvis pæren ikke sitter veldig fast?) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 21, 2012 Funker støtt ! Slik vi gjorde det på møller. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...