Anbefalte innlegg

Hvor sitter denne på AEB motoren? Er det mulig å koble på en måler på den? Fant en måler hjemme her og tenkte å koble den på.. Trenger svar egentlig ganske fort... :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har funnet den nå.. Men det store spørsmålet er om man kan koble måleren inn på den ledningen som går inn på giveren??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sannsynligvis ikke... tar jeg ikke mye feil gir den kun signal/ikke signal og sier ikke noe om hvor mye trykk det er. Kun om det er over/under 1,7 (?) bar.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sannsynligvis ikke... tar jeg ikke mye feil gir den kun signal/ikke signal og sier ikke noe om hvor mye trykk det er. Kun om det er over/under 1,7 (?) bar.

 

 

Stemmer det ja.. Prøvde å koble den på.. Men viste bare fullt og lavt.. Så må nok ha tak i en giver som ikke bare er på/av..¨

 

Hvor får man kjøpt sånn giver tro? : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet hvor man får kjøpt giver til oljetrykk sånn at man kan koble på en måler??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet hvor man får kjøpt giver til oljetrykk sånn at man kan koble på en måler??

 

Kan jeg spørre hvor du satt på føleren?

Har autometer oljetrykksmåler i min bil, men den er ikke kobla på.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan jeg spørre hvor du satt på føleren?

Har autometer oljetrykksmåler i min bil, men den er ikke kobla på.....

 

Har ikke fått tak i noe giver enda så vet ikke helt hvor jeg skal koble den inn.. Sitter jo en orginal giver som er til oljetrykksvarslinga i instrumentet men den er bare på/av.. Må ha tak i en som regulerer seg etter trykket..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kollevold har vel giver

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle vel tru at dei fleste rekvisita forhandlarar kan skaffe givarar...

Bilde av kor det satt på motoren din?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kollevold har vel giver

 

 

Ja så nå at det var "en del" givere til oljetrykk.. Hehe.. Må vel ha en dobbel en kanskje om man vil ha den orginale varslinga i tillegg til den eksterne måleren..? Er den ene på/av og den andre sånn at den regulerer seg etter oljetrykket eller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.