#1 Skrevet Oktober 21, 2012 Vurderer å selge min 3" eksos da jeg lurer på å bygge nytt med to rør istede.. Er med 3" flexirør og Ferrita race kat. Har to lyddempere og lager meget rå lyd. Ferdig tilpasset og er 2 delt. Sveiset med bakgass av proff TIG sveiser.. Litt rufsete flexi da en va litt uheldig å tok nedi:( nypris for bare deler var 14000,- nåpris 12000 ferdig bygget og bare å smekke under bilen... Dette er KVALITETSEKSOS... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 21, 2012 Passer vel S2 Avant og Sedan samt RS2 avant og sedan:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 21, 2012 Har du bilder Aleksander? Fra turbo? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 21, 2012 nej fra downpipe... bilder kan jeg fikse... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 23, 2012 Endring i planene... Blir å beholde da det er andre planer istede:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...