carbon etterligning, lister selges, a4 b5 avant

Anbefalte innlegg

nesten komplett foruten høyre fremdør.. noen få hakk men ellers fine. originale ser det ut til!

2.000 kom med bud

247773_10151242439570516_1517155113_n.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje du burde ta et litt bedre bilde ? For herfra ser det ut som det bare er helt svarte lister hvertfall?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje du burde ta et litt bedre bilde ? For herfra ser det ut som det bare er helt svarte lister hvertfall?

ja, desverre gjør det det.. må prøve å ta nye bilder ja

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

530825_10151370448770516_110421449_n.jpg

nå ser dere at det er carbon mønster

285102_10151370448870516_1795649244_n.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sorry, men det ser fortsatt ikke ut som carbon, så tror nok du selger noe som ikke helt stemmer med beskrivelsen :(

Sånn ser carbon listene ut:

P9172329.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke carbon nei. Har sånne i min og det er en form for alu lister.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

e veit ikke ka de hette! men kan prøve å ta enda bedre bilder da vettu. mitt mønster er ikke så utagerende som på ditt bilde.. hva de enn heter bryr jeg meg svært lite om.. jeg hadde trodd at carbon er carbon uansett mønster. søker du på ebay finner du mange mønster både diskret og utagerende men samma står det carbon. mn er jo flere som har sagt carbonlister når dem har sett listene i bilen tidligere.. om det er fake eller ikke veit eg ikk..

mulig det er alu lister med carbon attytjuuuud....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sorry, men det ser fortsatt ikke ut som carbon, så tror nok du selger noe som ikke helt stemmer med beskrivelsen :(

Sånn ser carbon listene ut:

[ATTACH=CONFIG]188147[/ATTACH]

Dette er heller faktisk ikke originale lister da du ser disse er matte ;) foliert tenker jeg.

originale listene er helt "glossy"

Men ja Knut, dette er ikke carbon lister da carbon har et helt annet mønster :)

Er vel en form for svarte lister med noe slags 4kant tekstur i seg. Men uansett mye bedre en treverk ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er heller faktisk ikke originale lister da du ser disse er matte ;) foliert tenker jeg.

originale listene er helt "glossy"

Men ja Knut, dette er ikke carbon lister da carbon har et helt annet mønster :)

Er vel en form for svarte lister med noe slags 4kant tekstur i seg. Men uansett mye bedre en treverk ;)

aha=) nei, men den er grei! da veit vi verfall hva det er forno :)

ja helt klart=) e vil ha glossy på min nye så vi får se hva jeg finner for det er tre rundt giret og slikt også så blir vel foliering tenker jeg..

tnx for svar!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

500 + frakt så sender jeg..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.