#1 Skrevet Oktober 22, 2012 (endret) Hei, har en audi 80 2.0 til salgs. står godkjent senkesett på den, ca 40mm(står så i vognkortet) 17' felger med muligens for slitte dekk, har ikke vinterfelger. står effektpotte på den, usikker på hvilket. ikke eu godkjent. vet ikke va som må til men av d jeg vet: Blinklys venstre side, knust glass + fester , detter ut å dingler.. mangler midtspeil. fått seg et trykk foran på høyre side så fangern henger ikke skikkeli på lengre der. fikk den i bytte. tenkte jeg skulle fikse den opp å bruke den en stund til jeg fikk fikset opp 100'n , men mista nøkklene så fiksa delvis opp 100'n i stede. nøkklene er funnet no. kan da si en pris på 5. er en del god saker av høytalere i den, Kicker Impulse og Rockgarde fossgate eller ka de heter kvalitets ledninger + foring i dører etc. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 7, 2012 selges nå hbo 2000.- eller så blir den skrapa, felger er solgt. er med 13' stålfelger med slitte piggdekk. kjøres på skrotern i løpet av neste uke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 8, 2012 Er det quattro? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 8, 2012 nei d er fwd 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 19, 2012 ingen som er intrisert? blir vrakest vist ikke solgt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 19, 2012 kunne jo fungert som delebil denne, hvordan er det med fronten på bilen, skjermen,panser,fanger o.s.v ? skilt på bilen og den kan kjøres til ålesund ? bilder av interiør ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 19, 2012 blei akkurat solgt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...