Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg lurte på om det er noen som har erfaringer med 19x9,5 felger på golf 6 rundt baut? evnt hvilket innpress du må ha.. Eller hvilket innpress på 19x8,5 som ser finest ut :)

 

Mvh Mathias

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

På 8.5 er det vel ET45 som er det perfekte såvidt jeg har forstått.. Men lurer på det samme angående 9.5 :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har ikke golf 6, men burde være ganske likt og jeg prøvde en 9,5x19 ET48 foran på min og det buttet i fjæbeinet innover (justerbart). ET45 kan kanskje gå akkurat klar, men vil kanskje være så nærme at at litt skev camber mellom høyre/venstre vil være nok til at det subber. Felgen stakk greit mye utenfor, så slapp den aldri ned fra jekken, men regn med 215 dekk og bra med strekk om det skal være kjørbart :) (jeg har tenkt å prøve igjen med spacere for å se, har litt mer valsa skjermer foran nå :) ) Men finnes jo breie skjermer til golf da, så bare å klemme på :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

9,5x 19 foran er det ikke plass til uten veldig valsing vis en skal ha bilen lav. mine 9x19 et 45 stikker ca 1cm utfor og det er ikke veldig mye mer plass innover muligt eg kunne hatt et 50? men felgene hadde forsatt stukket utfor..

bak går det med 9,5 der er det litt mer plass å gå på innover såvitt eg har sett?.

Skulle eg hatt felger nå hadde eg gått for 8,5x19 et 45 foran og 9,5x19 Et 50-55 bak

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

9x19 ET45 1cm på utsiden Lasse? : klø : i hvilken høyde er det? Mine 9x19 ET48 sitter "langt" innenfor...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har ikke målt men øyemålet sier ca 1cm kan se om eg finner ett bilde som viser det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

IMAG0388.jpg

IMAG0389.jpg

 

vondt å se høyden her men bilen er rimelig lav

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

mine 9x20 ET 46 stakk også utenfor, tipper ca 6-7mm med 50 mm senk

 

Har sett en som har hatt 9,5x19 rundt om, tror det var et 45 eller 48 med 3 mm spacer

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm, er det trangere på Golf 6 enn på Octavia da tro? Her er 9x19 ET48 foran på min.. også ganske lav :) (og litt valset buer foran)

 

DSC_1644.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.