#1 Skrevet Oktober 23, 2012 Har noen slitte bremseskiver som må byttes og lurer på hvor jeg kan få tak i dette til en rimelig pris? Og hvis jeg først skal bytte, kanskje bytte til noe bedre enn orginalt hvis prisforskjellen ikke er så altfor stor? Takker for all hjelp jeg kan få 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 23, 2012 Ingen som kan hjelpe meg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 23, 2012 Hvilken motor er det? Normalt får du orginal kvalitet bremseskiver og klosser på Meca og Mekonomen hvor vi har klubbrabatter Evt skal du oppgradere kan du gjerne bytte til EBC green/yellow stuff klosser og noen borra/slissa skiver fra feks ECS tuning eller EBC. Ligger flere tilbudstråder fra div importører her på forumet under tilbud 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 23, 2012 Hvilken motor er det? Normalt får du orginal kvalitet bremseskiver og klosser på Meca og Mekonomen hvor vi har klubbrabatter Evt skal du oppgradere kan du gjerne bytte til EBC green/yellow stuff klosser og noen borra/slissa skiver fra feks ECS tuning eller EBC. Ligger flere tilbudstråder fra div importører her på forumet under tilbud Det er 1.8T 225 hk utgaven (men har ikke alle like bremser uansett?) Tenkte jeg skulle gjøre det selv, så jeg sparer litt penger i forhold til verkstedutgifter. Bremsene som blir solgt på Biltema, er det orginal kvalitet? Skal sjekke de trådene (hvis jeg finner dem) Takk for hjelpa 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 24, 2012 225hk-utgaven har vel 312x25mm mens de andre har 288mm x et eller annet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 25, 2012 Den har visst litt større bremser ja. Etter at jeg har sjekka litt fikk jeg veldig lyst på EBC ultimax sport med redstuff klosser Noen som har erfaring med det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 25, 2012 Biltema er fy fy! De varer ikke lenge før det er kast og liten effekt i de. Red stuff er ekstrem klossene mest beregnet for banebruk. Trenger varme for å fungere så ikke så optimalt for gatebruk. Yellowstuff funker bra både kaldt og varmt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...