#1 Skrevet Oktober 23, 2012 Hei! Kjøpte for en stund siden 4stk Brock B1, 2stk 8,5" og 2stk 10", men 10" stikker altfor langt på utsiden. Ønsker derfor å bytte 10" mot 8,5" hvis noen har det. Hvis ikke er jeg åpen for forslag for bytting i andre felger Mvh Kristoffer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 24, 2012 Kjører med dette på min. Det går da fint Lykke til med salg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 24, 2012 Er det breiere skjermer på cab´en i forhold til sedan? Synes ikke felga dine så ut til å stikke så langt ut som mine.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 24, 2012 Er jo bare å valse der da så blir dette helt perfekt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 24, 2012 Er jo bare å valse der da så blir dette helt perfekt. Yes ! (men stikker fortsatt litt utenfor ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 25, 2013 Fått gjort noe med dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...