Anbefalte innlegg

Selger min 2001 mod Audi A6 Allroad 2,5 Tdi KM:230 000

 

Bilen er i god stand med en pen fargekombinasjon og det nødvendigste utstyret. Bilen har lysegrå og askegrå skinnseter som matcher eksteriøret. Den har også sorte lister inni samt sort optikk rundt vinduer og dører utvendig. Bilen har en tidligere eier før meg, bilen har fulgt alle servicer og reparasjoner på merkeverksted. Denne har fått bra stell og komplett utskrift fra møller på alle reparasjoner/servicer følger med. Jeg har bare hatt den et år, mens jeg leitet etter T5 transporter til rett pris/utstyr.

 

De deler som ryker er enten byttet eller kontrollert, og den dyre dårlige triptronic automaten finnes ikke. Men derimot fines det en spesiell manuell 6 trinns gir, med elektronisk lav serie og diffsper. Dette finnes ikke på mange og var et kostbart ekstrautstyr da bilen var ny. Det fungerer veldig bra, og skal man dra litt henger eller kjøre i litt skau er dette helt kanon. Det forvandler børstraktoren til en grei bil utenfor veien. Bilen kan trekke 2100kg, og byr på gode kjøreegenskaper med last pga nivåregulering og henger program på luft-fjæringen.

 

Dette året har jeg måttet bytte dieselpumpe og derfor også regisetereim. Det ble også utført stor service med bytte av diesel, luft og cupe filter, glødeplugger, multireimer + div pakninger på motor, innsuget ble også rengjort og vasket innvendig. Karmakslingene ble inspisert og funnet ok. Dette er problemer som er på disse motoren og slikt vedlikehold bør utføres en gang i løpet av dens levetid. Bilen ble også EU- godkjent nå nylig og noen deler i forstilling ble byttet. Totalt vedlikehold for 37-tusen i år.

 

Det følger med 4 stk bra hakkapelitta piggfrie dekk på like org felger som på bilde, sommerdekkene holder en sesong til.

 

Bilen har ettermontert iphone/ipod adapter i hanskerommet slik at man kan styre den fra org anlegget.

 

Så er det det som er negativt, bilen har litt rust/galvaniserings slipp nede på dørene under listene. Dette er en garanti-sak som jeg har vert hos møller og fått godkjent. Det blir byttet/lakkert 4 dører på garanti hos dem, men pga alder på bilen må det betales en egenandel på noen tusen, denne saken følger bilen til ny eier.

Bilen fremstår som ryddig og grei, men siden bilen er noen år finnes det endel bruskmerker selvsagt.

 

Kan ordne med proff toning/solfilm på vinduer for en lav pris, i ønsket farge/mørkhet.

 

Bilen selges fordi jeg har kjøpt ny bil,bilen kan leveres i sørnorge vis det ønskes.: vinke :

 

Ny pris 125 000,- eller bud.Tlf 91888528

 

Bilder fra når jeg kjøpte den i fjor, da var den gått ca 220 000.

 

25_525917058_xl.jpg

 

25_-132980805_xl.jpg

 

25_-1778395279_xl.jpg

 

25_1814617083_xl.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flere bilder:

 

25_-1837703174_xl.jpg

 

DSC03304.jpg

 

DSC03305.jpg

 

DSC03306.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bumper denne på nytt med ny pris....

 

Nå 125 000,-:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilken årsmodell er denne?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilken årsmodell er denne?

 

Hei det er en 2001 mod, har fått det med i annonsen nå....:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bump:)

 

 

Ny pris nå 115 000,- eller bud

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.