#1 Skrevet Oktober 23, 2012 Har kjøpt meg Tiguan så da må passaten ryke Sakser inn litt tekst fra finn annonsen Selger nå bilen pga kjøp av ny bil, innbytte er ikke aktuelt. Bilen selges med originale Tiguan R-line 19" felger med nye 225-35/19 dekk, bilen kan selges billigere uten disse eller med andre felger (ta kontakt) Bilen har sportsinteriør med highline stoler i sort stoff, tre-eiket ratt og carbonlister. Storservice nylig utført med bytte av reg.reim, vannpumpe og alle filtere og olje. Nettopp byttet bremseklosser (mintex). Alle øvre bærearmer er byttet for ca 1 år siden. Westfalia avtagbart hengerfeste ble montert i sommer, og har blitt brukt en gang. Bilen står i Ås, men kan være behjelpelig med levering innen rimelig avstand http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=37906255 Pris 75 000,- eks omreg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 29, 2012 heisann:)kan være litt intr i denne jeg:)du har ikke interiørbilder?hva slags senk står på den og er det godkjennt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 6, 2012 Beklager, har ikke fått med meg at det har vært skrevet her! Send meg mobilnummeret ditt så kan jeg sende interiørbilder. Det står på FK silverline coilovers, ikke innskrevet i vognkort. Originalt understell medfører også Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 16, 2012 Bump, setter ned prisen til 70 000,- +omreg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...