#1 Skrevet Oktober 24, 2012 (endret) Da jeg tenker å nedgradere til noe mer fornuftig samt litt mere økonomisk, legger jeg GTIen ut for salg. Bilen er den mest komplette bilen jeg har eid, utrolig morsom bil som går bra og er sykt herlig å være i. Skulle gjerne tatt med råd til å hatt to biler men det blir for dyrt. Bilen er omtrent ny og har så og si helt ubrukte bakseter og bagasjerom. GTI er ikke lenger høyrisiko-bil å så bilen er ikke et mareritt å forsikre. En ekte GTI slik en ekte GTI skal være! Prisantydning: 429 000,- inkl reg. Kmstand: 9000 Farge: Carbon Steel Grey Metallic Motor: 2.0TSI 211hk/280Nm (Urørt - men med stort potensiale) Årsmodell: 2012 (Førstegangs registrert februar 2012) Manuell girkasse 3dørs Utstyr utover standard: RCD510 m/DynAudio Dab-radio Media-in iPhone/iPod Keyless Cruise control Bi-xenon m/LED LED baklykter BT handsfree Parkeringssensorer foran og bak m/ParkAssist Avkjølt hanskerom Defa Warm-Up motor/kupevarmer I tillegg har bilen fått "basis" oppgraderingene i form av H&R 30mm fjærer, sorte emblemer, bakvisker-delete, GTI seatinserts, solfilm og nye skilt festet med borrelås. Tråd om bilen. PM eller send meg en e-post: brygfjeld@gmail.com Noen bilder: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 31, 2012 Løfter denne - finn: http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=37374746 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 7, 2012 Ingen som vil ha seg morsom bil med verdens beste seter og ratt i? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 13, 2013 Opp... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 21, 2013 Snart GTI sesong - bare å slenge inn bud 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 28, 2013 (endret) Opp igjen http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=40105187 Solgt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...