#1 Skrevet Oktober 24, 2012 kan noen si meg nøyaktigt hva denne delen heter, da jeg må ha ny: Ytre endeledd, venstre side. Bærekule, fremre Høyre Nedre yttre d som va på mangelappen å vill kjøpe riktigt men finner ikke hva d er . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 24, 2012 Endeledd er leddet ytterst på styrestaget. Bærekule er kuleleddet på bærearmen, nederst på fjærbenet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 24, 2012 så når e ska skifte bærekule må e skifte bærearmen/bærebru? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 24, 2012 Oppgi hvaslags bilmerke, type og årsmodell så får du bedre svar. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 24, 2012 audi 100 c4, 94 mod 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 24, 2012 Bærekule på c4 er såvidt jeg veit solgt kun som en del av bærearmen ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 24, 2012 Bære kulen er endel av bærearmen ja. Men da får du ny foring på bærearmen på kjøpet! Endeledde bruker og sitte meget godt fast, så sprut på godt med rustløser ett par dager i forveien og en slik endeledds "gaffel" til og bryte opp den gamle med 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 24, 2012 Bærekule på c4 er såvidt jeg veit solgt kun som en del av bærearmen ja. Det stemmer, men ettersom han ikke oppga hvilken bil det gjaldt, og han hadde både 80 og 100 i profilen, så nevnte jeg ingenting om dette. På 80 er bærekulen separat. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 24, 2012 altså må bare ha alt klart før e bestille . http://norskbildelesenter.no/?Bilmerke=1&Bilmodell=53&Arsmodell=1994&R_Time=235420&Forside=&Vareklasse=4&Varegruppe=206 for ytre endeledd http://norskbildelesenter.no/?Bilmerke=1&Bilmodell=53&Arsmodell=1994&R_Time=235811&Forside=&Vareklasse=4&Varegruppe=114 bærearm blir dette rett? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 24, 2012 Dette er riktig ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...