Forskjellige typer ECU på AEB motor A4?

Anbefalte innlegg

Hei :)

Er det levert forskjellige typer ECU på AEB motoren i A4? Er på reisejobb nå, men skulle gjerne ha letet litt på eBay etter en ECU å bruke kontakten fra til et Megasquirt plug'n'play system.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er jo levert både 2 og 5 kontakters ECU.

Hvis man tar med motorledningsnettet, kan man da bruke disse ECU'ene om hverandre?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

nytt og gammelt el nett til motor ja, og to forskjellige styreenheter, en med en stor sikker og den ny typen med to mindre stikkere... bege kan brukes om hverandre på samme bil/motor så lenge en har med elnett.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok, greit å vite. Skal prøve å lage plug'n'play nett til MS3X, men er på reisejobb så vet ikke hvordan plugg jeg har i bilen jeg kjøpte den dagen jeg dro ;) men finner utav mere når jeg kommer hjem på søndag.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok, nå har jeg funnet ut at min heter 8D0 907 557, og er den med 5 mindre stikker.

Hvordan er det med denne ifbm startsperre, ligger den i hjernen, eller i instrumentet? Hvis man monterer en annen type ECU og ledningsnett (den med 2 stikker, 8D0 907 557 T) vil man da få problemere med startsperren?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.