#26 Skrevet Januar 26, 2013 Åja, pokker, tenker alltid G60=Syncro! Jaja, da er det ikke noe for meg å hente her desverre. Lykke til videre med salget =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Januar 26, 2013 Er vel samme G60 02A kasse som er på syncroene men med vinkeldrev montert i tillegg? Da kan jo kassen være interessang, så blir det bare å fremskaffe vinkeldrev til den i tillegg ;-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Januar 26, 2013 Det er ikke bare og montere et vinkeldrev nei :-) er flere forskjeller ute og går 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Januar 26, 2013 har du motor fortsatt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Januar 26, 2013 Okey, det suger. Bare å glemme med andre ord da? Kan muligens få tak i vinkeldrev fra G60/Rallye, men hjelper kansje ikke...? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Januar 26, 2013 har du motor fortsatt? Har motor fortsatt ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Januar 27, 2013 hva er motor koden? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Januar 27, 2013 PG 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Januar 27, 2013 er den komplett med hjerne og elnett? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Januar 27, 2013 Fant du ut dele nr på lysa? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Januar 28, 2013 (endret) glemte sjekke dele nr på lysa. skal få gjort det snarest motor er fortsatt tilkoblet bilen så ja den er komplett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Januar 29, 2013 Ser stikkakslingene greie ut? Trenger de til syncroen min når jeg setter i G60 kassen, de er vel like på FWD og Syncro vil jeg tro. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet Januar 31, 2013 før jeg selger noe slikt vil jeg ha kjøper på større deler i motor rommet 4000 for en komplett motor med drivverk, bremser, g-lader, elnett osv som starter og går er jo ingenting vil jeg si da står fortsatt i bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet Januar 31, 2013 Bare ene akslingen foran kan brukes fra fwd på syncro, Joachim. Og girkassen kan du ikke bruke stort annet enn innmat og ene del av huset fra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet Mars 7, 2013 buump 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet Mars 22, 2013 Buump 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet Mai 2, 2013 Jeg er interessert i tåkelys og blinklys hvis det er den "nye" typen. Kunne du ordnet et bilde av de? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet Mai 3, 2013 Er det skivebremser på bakstillingen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet Mai 4, 2013 Er det skivebremser på bakstillingen? det er det ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet Mai 4, 2013 Jeg er interessert i tåkelys og blinklys hvis det er den "nye" typen. Kunne du ordnet et bilde av de? kan ordne bilde de er i 4 deler. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet Mai 6, 2013 kan ordne bilde de er i 4 deler. Fint, da venter jeg på bilde. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#47 Skrevet Mai 7, 2013 da skal jeg ordne det på dagtid imorgen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#48 Skrevet Mai 20, 2013 Fikk du ordna bilde av tåke og blinklys? Eventuelt delenummer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#49 Skrevet Mai 20, 2013 Flere som har spurt etter dette tidligere i tråden, inkludert meg selv uten svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#50 Skrevet Mai 21, 2013 Luftfilterboks? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...