#1 Skrevet Oktober 25, 2012 Skal kutte ut longlife olja på A4 DTM'en og gå over til 5000 intervall på bytte. Hva slags olje burde jeg gå for da ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 25, 2012 Jeg har veldig god erfaring med Fuchs Race Pro S 5w-40 levert av disse, husk at du sparer 30% ved å kjøpe i kartong 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 25, 2012 Fuchs har jeg faktisk ikke hørt om før, må sjekke lutt rundt det merket Tenkte også på hvilken viskositet jeg burde velge.. spesiellt nå i vinter. Hadde tenkt å bytte filter og bruke en 5-40 olje og kjøre noen dager med den for så og bytte over til en høy-kvalitets olje. Pris har ingenting å si da jeg får god pris på Agip, Sunoco, Kendall og Mobil1 og sikkert et par merker til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 26, 2012 Akkurat den olja jeg nevnte er egentlig Silkolene som har byttet navn, fuchs er vel kjent for å levere smøreproduktee til vag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...