#1 Skrevet Oktober 25, 2012 (endret) Vintertreff i Funäsdalen 2013, 1-3. februar, kem ska? Genial glattkjøringstrening! Overnattingsplaner? Prøva oss på ei hytta i år? Snøcooter leige? Dei så ska (te nå): - Petter L - Golf 4 TDI 4Motion - Hein - A8 4.0TDI Quattro - Stian - Passasjer - Finni - Golf R32 - - - Åsså må me vel ha litt inspirasjon i tråden: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 25, 2012 Hva kommer dette på sånn prismessig? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 25, 2012 Du må regne bensin/dieselforbruk til ca.2000km +/-, hotell 2(?) netter og mat. Så koster det sikkert noen få hundrelapper for å kjøre på banen om du kjører selv:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 25, 2012 Dokke er goe som gidder kjøre 2000km på vinteren for å frysa. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 25, 2012 Frøys ikkje ett sekund på sist tur, fryse mer på sommartreffene der ein sove i telt eller bil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 25, 2012 Turen er verdt hver en krone Lasse, så jeg anbefaler deg å være med;) Jeg for min del er litt usikker enda, må se litt hvordan lommeboka strekker til... Må jo spare til Wörthersee og! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 25, 2012 I'm in 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 25, 2012 I og med at eg bare har ein passelat med forhjulsdrift og automat, ser eg ikje for meg at eg ska på bane iallefall. Men hvis någen trenge ein passasjer, så e d ikje umulig.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 25, 2012 Anbefale to mann per bil pga den lange kjøreturen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 26, 2012 Anbefale to mann per bil pga den lange kjøreturen Lang? Fin dags tur dette;) 12-14 timer til Funesdalen herfra, det går jo fint:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 26, 2012 Avhengig av sidemannen hvor lenge 12-14 timer kan virke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet November 4, 2012 Prøve å få med meg en gjeng fra Haugesund, kanskje jeg får prøvd diesel-brakka på glatt bane også da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Januar 6, 2013 Eg har ikkje booka overnatting ennå, lure på om eg kjøre vandrerhjemmet i år og, e jo luksus sett i forhold te boforholdå på sommartreffå Reise nok opp fredag for kjøring lørdag og søndag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Januar 7, 2013 Det kan kanskje ver eg må droppe dette i år. Har som sagt fått vannskade i kjelleren som må utbedres, og har tenkt og ta dette sjøl. Men eg vett mer i løpet av denne uken mest sannsynlig! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Januar 10, 2013 Eg har ikkje booka overnatting ennå, lure på om eg kjøre vandrerhjemmet i år og, e jo luksus sett i forhold te boforholdå på sommartreffå Nå må du ikke være så fancy petter, du har jo krok på traktoren din, kjøp campinvogn! Jeg bestemmer meg bare plutselig, tror nok jeg er ikke i norge i den tiden og motoren er langt ifra ferdig . OG med min eksos få jeg sikkert ikke lov å kjøre bare en meter på bane eller jeg blir døv på veien bort. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Januar 10, 2013 Har ikkje krok ennå faktisk, men bestille denna måneden. Uansett e vel campingvogn i 20-30 minus ikkje å anbefala Tror ikkje det e støykrav på isbane? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Januar 10, 2013 Eg har ikkje booka overnatting ennå, lure på om eg kjøre vandrerhjemmet i år og, e jo luksus sett i forhold te boforholdå på sommartreffå Reise nok opp fredag for kjøring lørdag og søndag. Har ikkje krok ennå faktisk, men bestille denna måneden. Uansett e vel campingvogn i 20-30 minus ikkje å anbefala Tror ikkje det e støykrav på isbane? Mmmh, da må jeg vurdere det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Januar 10, 2013 Vandrerhjem e bedre enn å såva i bilen sånn så eg gjør på sommartreffå, men gjør jo ikkje det i Funäs uten å frysa ihjel ka meinte du med siteringå? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Januar 10, 2013 Vandrerhjem e bedre enn å såva i bilen sånn så eg gjør på sommartreffå, men gjør jo ikkje det i Funäs uten å frysa ihjel ka meinte du med siteringå? Jeg tenker på campingvogn på sommertreff og du skriver om minusgrader . Liten missforståelse her, haha. Vandrerhjem høres ikke feil ut synes jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Januar 10, 2013 Vandrerhjem booka og ny passasjer på plass 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Januar 10, 2013 Dere kommer bortover på fredagen da? Hjem søndag? Vurderer å få med noen timer på søndagen hvis ting fungerer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Januar 10, 2013 Bort fredag og hjem søndag itte litt kjøring ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...