Dell XPS 420 Stasjonær pc uten skjerm

Anbefalte innlegg

Vurderer å selge min Dell Xps 420. Grunnet jeg har oppgradert, for jeg trengte litt mer fart i photoshop når jeg arbeider med mange store filer om gangen.

 

dell pc.jpg

 

Pc en er 4 år, og er kjøpt gjennom hjemmepc ordning. Den har vert hovedpc en min frem til sist uke da jeg oppgraderte. Det er en super surfe, kontor pc, regner med den spiller greitt av 1080p filmer og slikt også. Den drar nok ikke de siste nye spill og slikt. Men for hverdagsbruk er den helt ok. Har ikke brukt for den, da jeg som sagt har kjøpt ny og allerede har en mediacenter pc.

 

De viktigste specs;

 

4 gb ram

500 gb hardisk

Intel Core 2 Duo 3ghz cpu

512mb Ati Radeon HD 3870 med dvi utgang. Kan kjøre 2 skjermer ut på en gang.

 

Det er ikke med skjerm, men har tastatur og mus fra DELL.

 

Den er orginalt levert med Windows Vista og Word 2007, men jeg har også en Windows 7 lisens for home premium som ligger innpå den nå.

 

Er veldig usikker på prisen, så kom med bud under.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som i alle annonser her må du ha prisantydning.

Men slenger inn ett bud på 500,-

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lar den ligge en dag og to og ser det an litt hvor mye folk er villig til å by, men vi er oppe i summer som gjør den verdt for meg og selge i steden for å la den stå :)

 

Jeg har en kompis som jobber som formann i et tunell drive firma, så arbeider i Oslo område, tror han skal kjøre bort på søndag, så er kanskje en mulighet for at den kan bli med ham til Oslo, om noen henter den der? Sikkert bedre en å sende den med posten, om noen fra Oslo område kjøper den vel å merke.. Tror han sa han jobba i Hole kommune, og de bodde på fornebu.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lar denne ligge til rundt 22.00 i kveld, har den også til salgs på en lokal facebook gruppe, men er ingen som har bydd over John Arne. Så om ingen byr over han der eller her før 22.00 blir den hans ? Så sant han står for budet? (skal oppdatere her om noen byr mer på facebook)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.