Hankook Ventus V12 EVO Runflat - 225/50 ZR17 98Y, 62% mønsterdybde

Anbefalte innlegg

Har kjøpt meg ny Ford Galaxy som jeg importerte fra Tyskland. Det stod kun sommerhjul på bilen, så da valgte jeg å ta av dekkene på disse og montere vinterdekk, og kjøpe nye større sommerfelger. Sitter derfor med et sett gode sommerdekk til salgs, merke Hankook Ventus V12 EVO Runflat - 225/50 ZR17 98Y.

 

Det er 5mm mønsterdybde igjen på dekkene, nydybde er 8mm. Så her er det 62% mønsterdybde igjen. Kun kjørt en sesong på gode tyske veier.

 

Dette er svært gode dekk som får veldig gode anmeldelser. I tillegg er de run-flat hvilket vil si at ved eventuell punktering kan man kjøre videre i inntil 16 mil i maks 80km/t før man trenger bytte dekk.

 

Nypris på 4 slike dekk er 8000-10 000,-. Selger mine for 2000,-. Så her har man en fin anledning til å sikre seg gode dekk til neste sesong for en rimelig penge.

 

Kan kontaktes på epost: pal.johannessen@gmail.com eller sms/tlf 99104972. Ser helst at dekkene hentes, men kan evt sende dersom selger dekker fraktugifter. Bor i Bergen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.