Lokallagstreff - Torsdag 1.november 18:30 - Peppes Pizza Tønsberg

Anbefalte innlegg

Hei og hopp alle sammen,

 

Da er det duket for pizzatreff igjen, som vanlig på Peppes Pizza i Tønsberg og vi håper så mange som mulig kan komme

Ingen drikke eller spiseplikt, da noen ikke har lyst på mat eller har/skal spise.

Kom med den bilen du har, riktig eller feil merke spiller ingen rolle.

 

Hvor mange som kommer kan vi faktisk ikke si, det har vært alt imellom 2-20 stykker men gjennomsnittet er rundt 8 stykk for å gi en peilepinne

 

 

Parkering tvers ovenfor Peppes er gratis, men sørg for å komme på riktig side av gjerdet, andre siden er Micasa og der koster det.

 

Peppes-Pizza_Parkering.jpg

 

 

 

 

Vel møtt!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer faktisk IKKE denne gangen dessverre, men regner med folket kan holde fortet og ha den knakenes hyggelig likevel :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oioi, mixup i datoene gitt. Kommer likevel

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir vel etpar herfra også! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oioi, mixup i datoene gitt. Kommer likevel

 

Flottagitt! Kan du være så elskverdig å ta med deg VAG-COM utover? Må se om jeg kan lese noe lurt ut av denne ABS-feilkoden som stadig vekk dukker opp. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flottagitt! Kan du være så elskverdig å ta med deg VAG-COM utover? Må se om jeg kan lese noe lurt ut av denne ABS-feilkoden som stadig vekk dukker opp. :)

 

Burde være mulig det, ellers er det bare å kjøre en omtur til svigers så havner du rett i gården min

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsatt full av snørr og dårlig termostat, så det spørs om vi kommer. AB er dessverre ikke i toppform hun heller. :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi spiste hjemmelaget pizza og tenkte på dere, hvordan hadde dere det? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

borte bra men hjemme best:) jeg kom sent, men hadde det da fint alikevel=)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi var 8 stk på det meste, god mat og hyggelig stemning. Men hvem faen var han som maste så fælt om alle skulle melde seg på HJULEBORDET 2012????

Det begynte nærmest å gå på nervene løs en liten periode der.... : rolleyes

 

Ellers kan jeg melde at diagnosen av min ABS ga zero result, ingen kontakt med ABS styringsenheten..... Og som om ikke det var nok, i det jeg trykker inn bremsen og skal starte bilen hører jeg et "poff", og pedalen forsvinner helt til bunns. Der røyk den julebonusen..... : eek :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ga jo noe resultat, ganske sikker på at er elektronikkhodet på abs-enheten som har knela. Mener bestemt jeg har sett en slik tråd før.

Døh, bremseslange ekke dyrt, men det er jobben å gjøre det da.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.