#1 Skrevet Oktober 26, 2012 Har en Golf Vr6 som jeg fikk i innbytte, denne ser ut til å være ett greit rep objekt for de som ønsker seg en slik bil. Fult skinninteriør i pen stand, motor går bra, behagelig å kjøre til å være en Golf 3. Det som må gjøres for eu kontroll er bytte frontrute, hjullager bak, fikse eksoslekasje. Mulig noe mere. Årsavgift for i år er ikke betalt. 8000kr for bilen. Tlf 41768608 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 26, 2012 bytte mot 19" zito felger..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 26, 2012 Trenger ikke noe felger desverre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 26, 2012 hehe, nei var bare ett skudd i blinde... trenger vel egentlig absolutt ikke et rep objekt nå jeg heller.. men lykke til med salget. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 26, 2012 Alltids lov å spørre billig quattro bil kan være aktuelt bytte da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 3, 2012 Mulig og få se et bilde av bilen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 5, 2012 Holdt av bilen frem til imorgen, hvis ikke ordner jeg bilder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 5, 2012 3-dørs? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 6, 2012 5 dørs. Bilen er akkuratt solgt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...