#1 Skrevet Oktober 26, 2012 Har et nytt kit som passer 90-115hk diesel,både audi og vw. Bestilte til min sharan,men det viste seg at denne har større innsug så måtte kjøpe kit til 130-150 hk,så dette er ikke brukt. Merket mest forskjell på øvre del av turtallregister på min 115hk motor,er mer turtallsvillig. http://www.egrvalve.co.uk/index.php?page=Purchase-EGR-Kits Kitter er nr "A00" Pris:600,-+ frakt Koster ca1000-1100 nytt med frakt osv... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 29, 2012 Bump..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 4, 2012 Opp igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 4, 2012 Passer dette på min 105hk PD motor med motorkode: BLS/BXE? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 5, 2012 Det skal det gjøre ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 5, 2012 Regner med ny software med EGR delete må lastes inn også,eller går det bra uten? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 5, 2012 Har ikke gjort det på min,spørs vell litt hvilken årsmodell du har,min er 03. På nyere modeller kan du vell få lampe,men vet ikke eventuelt hvor skille på årsmodell går. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...