#1 Skrevet Mai 2, 2005 Noen som veit om bra og billig valsing til min Golf III 95 mod? Hørte rykter om at Onkel Tom har slutta.. Takk på forhånd! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 2, 2005 Kontakt Runar Jensen, og hør med han 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 2, 2005 Kontakt Runar Jensen, og hør med han Hmm...okey Billig og bra? Høres veldig ut som noe annet nå... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 2, 2005 Er ikke sikker lissom, så ta heller kontakt med han og hør du Kan eventullt skaffe deg nr om du ikke finner det også. Edit: TELEFONNUMMER...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 2, 2005 Er ikke sikker lissom, så ta heller kontakt med han og hør du Kan eventullt skaffe deg nr om du ikke finner det også. Edit: TELEFONNUMMER...... Sendte han en PM jeg.. Takk! Noen som veit om andre som kan brukes? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 3, 2005 Sendte han en PM jeg.. Takk! Noen som veit om andre som kan brukes? Har svart:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...