Anbefalte innlegg

Ønsker å kjøpe speedometer/instrumentpanel til Audi Allroad -01 2.5TDI. Display må være feilfritt :) Trenger den typen med stort display/kjørecomputer.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hei, trenger du komlpett instrumentpanel? fordi eg har ny display for allroad hvis du vil...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det pgr av piksel feil du skal bytte? Er fort gjort og få fikset det selv. Demontering og få noen til og lodde inn nytt display. Så slipper du og måtte kode om startsperren og slikt ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er kun displayet som er defekt ja. Bestilte nytt i fra ebay og prøvde å bytte det ut, men noen av banene på kretskortet løsnet når jeg skulle bytte det så jeg antar at det ikke er mulig å fikse det igjen. Dersom det er mulig er jeg veldig intressert i å finne ut hvordan :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei, gjorde akkurat det samme selv, nytt display fra e bay, lodda ut det gamle, og skulle lodde inn det nye, med pasta og varm luft, men seff var lodde pastaen for gammel,og eg prøvde m vanlig lodde bolt og tinn . Var noen print baner som løsnet, så eg ga opp,og sendte det til tachopix, de reparerte det, og alt virker no. Tok noen uker.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kunne sikkert gjort det, men dyrt med leiebil i de ukene displayet er borte også siden bilen ikke er kjørbar uten speedometeret etter det jeg forstår (siden startsperre ligger her)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.