Anbefalte innlegg

Har oppdaget en kjølevæskelekkasje på S2n min som jeg ikke helt klarer å lokalisere hvor kommer fra. :o

Var ute å kjørte en dag, stoppet bilen og da hørte jeg det dryppet og freset litt, så jeg poppet panseret og da så jeg det dryppet ned på starteren.. Men klarer ikke å se hvor det lekker i fra da manifold o.l er i veien.. Klarer ikke å se noe under heller.. : bh :

Lekker kun når det er trykk i systemet.

Noen som har noen idé om hvor det kan lekke ut i fra? Er der en sensor eller noe lignende som kan ha en defekt pakning?

Er en ABY motor forresten :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror jeg ville plukka vekk luftfilterboksen for å få bedre oversikt, sette trykk på kjølesystemet og prøvd å lokalisert lekkasjen. Beste fall er det vel bare en sprukket slange o.l.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde lekkasje på omtrent samme sted på S2'en min når jeg kjøpte den. Når jeg etter et år demonterte motoren fant jeg ut at den hadde lekt ut mellom topp og blokk. Men bak på blokk og topp på den sida så står det henholdsvis en slangestuss og en temperaturgiver. Det kan jo hende den lekker der

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.