#1 Skrevet Oktober 26, 2012 Som topic. Vifta har tatt kveld ser det ut til. Står i S4 men heile klima/varmeanlegget er bygget om til S6. Automatisk klima om det har noko å sei. Er vifta lik frå S4? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 27, 2012 Vifta er lik i s4 og s6 med fullautomatisk klima.. Men kjøp deg heller ei ny vifte! Det er en formidabel jobb å bytte, så jeg ville ikke satt inn noe brukt som tar kvelden igjen etter 2 mnd. http://www.bildeler.no/?Bilmerke=1&Bilmodell=36&Arsmodell=1994&R_Time=005602&Forside=&Varegruppe=89 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 28, 2012 Jeg betalte 1200kr minus rabatt på NBS for min. Ikke byttet den enda da. Sjekket flere utenlandske butikker, men ingen hadde på lager. Så da ble det NBS og det ble en uproblematisk bestilling. Gleder meg til å få bort fuglereiret fra dashbordet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 28, 2012 Har en liggende til deg jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 28, 2012 Ny? Har ei brukt frå S4 liggende sjølv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 29, 2012 brukt ja,med null ulyd. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...