#1 Skrevet Oktober 27, 2012 Hei Jeg har litt problemer med en Passat 3BG jeg har. Når bilen har stått en stund over natten f.eks. så er den ekstremt tung på rattet. kjører ca 100 meter så blir problemet borte. Så kommer spørsmålet er det noen som veit hva dette kan være? Kan det være servopumpa? Eller er dette vanskelig å finne ut hvis man ikke tar en diagnose test? Oddbjørn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 27, 2012 Sjekket om du har nok servoolje? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 28, 2012 Det er bra med servo olje på den. men den har vel aldri blitt skiftet. så kan jo hende jeg kan prøve det før jeg gjør noe annet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 17, 2013 Fant du ut noe? Konebilen svinger bra til høyre, men litt tyngre til venstre. Forsvinner etter noen få kjørte meter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...