#1 Skrevet Oktober 28, 2012 (endret) Jeg har en weber dmtl 32/34 som jeg skal kvitte meg med, har stått på en polo 1,3. Følger med innsug og orginal luftfilterboks, usikker på alder, men i følge forrige eier er den ikke mange årene. Jeg har ikke bruk for den, så den trenger ikke ligge her og samle støv.Prisantydning 1000, men kom med bud. Bilde kommer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 2, 2012 Har du brukt den selv så du vet den er i orden eller er tilstanden på den ukjent ? Og har denne manuell choke ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 4, 2012 Jeg har selv kjørt med den i ca 4 mnd på delebilen, og jeg har kun justert den til den motoren. Den har manuell choke ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 4, 2012 11. Kjøp/Salg - PrivatKjøp/salg skal kun skje i egne kategorier tilrettelagt for dette. Regler: -Skriv utfyllende tittel og beskrivelse av hva som selges/kjøpes. -Det anbefales å ha med bilder i annonsen. -Alle salgsannonser skal ha pris/prisantydning. -Bumping (for å få annonsen opp på topp igjen) skal ikke skje mer enn en gang pr uke. Som Trådstarter kan du selv åpne tråden igjen når pris/prisantydning er lagt til. Tråden åpnes ved å velge 'Trådverktøy / Åpne tråd'. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 8, 2012 Om noen er intr, er det bare og komme med bud. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 8, 2012 Om noen er intr, er det bare og komme med bud. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 10, 2012 Slenger inn ett skambud på 400,-+ frakt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 11, 2012 Notert. Jeg er offshore i disse dager, og lar budrunden gå til min neste friperiode som er 12 Desember. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 11, 2012 Send meg en melding hvis jeg vinner 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 12, 2012 Den er grei 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 12, 2012 Byr 600! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet November 12, 2012 Notert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet November 12, 2012 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet November 14, 2012 650,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet November 14, 2012 Notert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Desember 1, 2012 Opp en tur 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Desember 1, 2012 Byr 700 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Desember 2, 2012 Byr 700 Notert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Desember 6, 2012 Og da kan jo ikke jeg være dårligere ......750,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Desember 7, 2012 Nortert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Desember 9, 2012 Bumper en siste gang. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Desember 11, 2012 Byr 800 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Desember 11, 2012 Notert. Busrunden avsluttes i morgen kl 08.00! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Desember 12, 2012 Yay! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Desember 12, 2012 Gratulerer til John Hanssen Kolstad som vinner av budrunden. tråd kan stenges! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...