#1 Skrevet Oktober 28, 2012 Selger en forsterker jeg har liggende, grunnet at jeg har mer lyst på bur enn bass. DLS A4 the big four. Nypris 9k. Kan kanskje rote frem ei kvittering. Ny i mai i år. http://www.bilradiospes.no/m/shop/?produkt=7796&katid=35&id= 4500,- eller et fornuftig bud. Innbytte i noen kule hjul kan kanskje være aktuellt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 7, 2012 Noen som trenger trøkk? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 10, 2012 Jeg kan ihvertfall skrive under på at denne gir effekt! Fantastiske forsterkere DLS leverer. Selv hadde jeg denne, og en A6 bak i bilen. Og tror du skal lete lenge etter høytalere før du trenger noe mere effekt og ikke minst pen lyd enn hva disse gir. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 15, 2012 Jo, skulle vel tro denne fungerer når den kosta 10k ny. Ellers hadde jeg følt meg lurt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 20, 2012 Nissepris, 3000,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 4, 2013 Solgt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 4, 2013 Javisst, glemte bare å skrive det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...