#1 Skrevet Oktober 28, 2012 Vurderer nå å videreføre mitt prosjekt til noen andre som har interesse, plass og tid til å fullføre mitt prosjekt. Har ikke verkstedplass lengre så bilen ble lagret inntil videre! Legger ved link til prosjekttråden:http://forum.vacn.no/showthread.php?218229-Audi-UrS4-2-2t-Prosjekt Alt av foringer i understell er skiftet. Understell er snadblåst og pulverlakkert. Alt som kan skiftes av slitedeler i understell er så langt skiftet. Motor er nybyggd, girkasse er ny (150 000km) Diff er overhalt. Litt om hvilke deler som er brukt: RS2 high output manifold Garrett Gt30R dual ball bearing turbo Tial 44mm wg 034 Motorsport 3"downpipe (rustfritt) 3" exhaustsystem, full stainless with v-band flanges, Magnaflow muffler 034 aan high output coil kit 60LB injector at 3 bar Boch high output internal pump 4bar vmap Chip. Estimert ca 500hk på motor Pris 100 000,- Spørsmål kan rettes til meg på tlf: 90122494 Mvh. Øyvind Kvam 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...