#1 Skrevet Oktober 28, 2012 Hei Klar for klubb møte 1 nov 19:30 på McDonals Oasen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 28, 2012 Har vært litt "borte vekk" en stund.. kommer nok en tur før jeg skal på jobb 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 29, 2012 Im down! Såfremt eg e ferdig på jobb til den tid 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 31, 2012 Skal prøve å huske det denne gangen:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 31, 2012 Ble det no oppmøte eller ? Fikk ikkje komt meg bort, på jobb te nå... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 1, 2012 Ble det no oppmøte eller ? Fikk ikkje komt meg bort, på jobb te nå... Det er vell i dag (Torsdag) treffet skal være? Eller har jeg gått på en snurr igjen..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 1, 2012 Hahah! Det er nok meg det har snurra litt for ! Jobbe mye fortiden, klare ikkje å holde styr på dagene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 1, 2012 Dette ble nesten litt flaut, for jeg glemte det i dag... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...