#1 Skrevet Oktober 29, 2012 Noen som kan tenke seg noen utfordringer med å bruke disse to motorene overens? Ser for meg at disse to er ganske like? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 1, 2012 Noen som kan tenke seg noen utfordringer med å bruke disse to motorene overens? Ser for meg at disse to er ganske like? Hei Vidar. Jeg har prøvd å sende mld til deg tidligere ang dette. Men har aldri fått noe svar, så jeg prøver igjen. Jeg ser du har bygget et pent eks av "RS90". Jeg holder på selv med en 88mod audi 90 quattro, som jeg gjerne vi ha Audi RS2 bakfanger på. Så da lurte jeg på noen tips fra deg? Tenkte på hva du måtte gjøre for å tilpasse den osv. Har hørt at de ikke passer rett på. Skal alltid få den på, men er greit med tips å triks.. Takker for svar. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 1, 2012 Noen som kan tenke seg noen utfordringer med å bruke disse to motorene overens? Ser for meg at disse to er ganske like? Det skal nok være null problem, motorene bør være 99% identiske, om ikke 100% identiske. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...