#1 Skrevet Oktober 29, 2012 hei, ser ut som at instrumentpanele mitt har fått en eller annen form for sykdom alle målerne står å hopper svakt opp og ned samtidig som lyset blinker. bilen står å går, men viser ikke noe turtall. begynner jeg å kjøre så viser den verken fart eller turtall Men når jeg har kjørt litt(kanskje pga at det får arbeidstemp) så begynner det å funke normalt igjen. og det er bare sånn når det er kaldt ute.. legger ved en youtube video slik at folk forstår litt bedre! http://www.youtube.com/watch?v=e5mDnsJwZr8&feature=g-upl 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 29, 2012 Vanlig feil på disse "Magneti marelli" instrumentene... jeg har dessverre ikke funnetn noen kur annet enn bytte. Bestiller du nytt på Møller før du VDO som erstatning. Jan Brede 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 29, 2012 VDO ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 29, 2012 VDO er ett annet fabrikat av instrumenter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...