Anbefalte innlegg

Noen som har et bra camera og vil være med og ta bilder? I fart og stillbilder, osv? Mitt camera suger max.. hehe.. så vil ha bedre bilder av bilen min.. gjerne sammen med andre biler! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har et bra camera og vil være med og ta bilder? I fart og stillbilder, osv? Mitt camera suger max.. hehe.. så vil ha bedre bilder av bilen min.. gjerne sammen med andre biler! :D

 

 

i'm down with it! blir med jeg! har ikke kamera da.. hadde vært bra om noen hadde hatt en speilrefleks digital kamera! laga noen skikkelig heftige bilder

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

i'm down with it! blir med jeg! har ikke kamera da.. hadde vært bra om noen hadde hatt en speilrefleks digital kamera! laga noen skikkelig heftige bilder

 

jo flere jo bedre? er det ikke det man sier? Er mest opptatt av farts bilder! Synes selv det er rått! Men bilder av bilen stille er også kult!

Og ja! Et drit bra camera skulle man hatt!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jo flere jo bedre? er det ikke det man sier? Er mest opptatt av farts bilder! Synes selv det er rått! Men bilder av bilen stille er også kult!

Og ja! Et drit bra camera skulle man hatt!

 

 

hadde jo vært stygg bra og fått noen skikkelige kjørebilder på en øde og fin vei... ingen i lokallaget som sitter på et skikkelig kamera da? og som har lyst til å henge ut av bagasjerommet på en bil ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har jo fotografen våres da.. men vet ikke om han gidder.. trenger egentlig bare et bra digital camera! må ikke ha speil refleks!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

må jo være en liten treghet i kameraet da..... så man ser bilen er i fart.... ellers så kunne man bare å stått stille, og ha sagt...... for et jævlig bra kamera, klarte å ta såååå klare bilder i 70km/t for eksempel......

 

skal jo se felgene er i bevegelse og bakgrunnen så vitt det er, det som er kult :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

må jo være en liten treghet i kameraet da..... så man ser bilen er i fart.... ellers så kunne man bare å stått stille, og ha sagt...... for et jævlig bra kamera, klarte å ta såååå klare bilder i 70km/t for eksempel......

 

skal jo se felgene er i bevegelse og bakgrunnen så vitt det er, det som er kult :)

 

har en til og ta bilder av bilen min jeg :P

og det camera er bra! Speil refleks osv.. :D så det blir sikkert bra.. må bare få sol sol sol!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vil oxo være med å ta bilder.. Det er kult! : smil :

 

Men skulle hatt ett camera med lang lukker tid slik at vi får effekten av at bilen er i fart...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg stiller! Når og hvor?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vil oxo være med å ta bilder.. Det er kult! : smil :

 

Men skulle hatt ett camera med lang lukker tid slik at vi får effekten av at bilen er i fart...

 

Må ha noen med camera da! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg stiller! Når og hvor?

 

Kommer ann på når du kan evt det? Men da må evt jeg bli med og se på bare.. siden du koster penger! hehe.. men det er jo jobben din så det skjønner man jo! :P

hehe.. Og uansett er jeg klar når som helst!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.