Golf IV som stopper, "altitude adaption"

Anbefalte innlegg

Tittet litt på en 1,8 4Motion som ikke er helt frisk i går...

Starter, og går på tomgang så lenge en ikke rører gassen.. trår man på gassen er den veldig nærme å dø, hoster og harker... virkelig drukner i bensin. OM den får gå seg varm lar den seg kjøre, men kun på ca 2000 o/min.. på de fleste andre turtall drukner den. Leste av med vag-com, "Altitude Adaption", verdier utenfor spesifikasjoner...

Skulle den kunne drukne om "høydemåleren" er på tur da? Vi var jo i praksis bare noen meter over havet, så i følge den måleren må vi jo være MANGE meter under havet så mye bensin om den pøser på.... hmmm...

Ikke hver gang jeg fikk opp feilmeldinger heller, men bilen var like håpløs hele tiden.. men bilen stoppet om jeg koblet fra LMM, men startet greit uten denne tilkoblet.. men på andre biler jeg har forsøkt dette på har da bilen gått selv om en kobler fra LMM...

Noen forslag?

Mvh

Nils Henrik

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.